VOOR BEDRIJVEN

WORD OOK VRIEND VAN TECHNIEK

Om het gat op de technische arbeidsmarkt in Maas en Waal te dichten, hebben we jou als ondernemer in de technische sector nodig. Word ook onze Vriend en help om gepassioneerde technici te bezorgen in Maas en Waal. Alleen samen kunnen we het maken!

Vergroot de instroom

Waarborg de kwaliteit

Blijf boeien en binden

DIT ZIJN DE Vrienden van Techniek
Maas en Waal

Van onze vrienden moeten we het hebben. Daarom zijn we blij met de loyaliteit van onderstaande bedrijven en onderwijsinstellingen. Bekijk hieronder wie we tot onze vriendenkring mogen rekenen.

BEDRIJFSEXCURSIES

GA DE WERKVLOER OP!

Of het nou om kinderen, tieners of jongvolwassenen gaat; allemaal zijn ze van nature nieuwsgierig en leergierig en willen ze ontdekken en onderzoeken. Ze leren vooral door te doen en te ervaren. Organiseer daarom eens een bedrijfsexcursie voor het primair, voortgezet of technisch beroepsonderwijs om deze onderzoekende en ondernemende houding te stimuleren en de technische sector op de kaart te zetten.

OPEN DAGEN

ZET DE TECHNISCHE SECTOR OP DE KAART

Om het imago af te schudden dat werken in de techniek vies en vuil werk is, vormt een kennismaking met de werkelijke praktijk een prima middel. Open daarom de deuren van je bedrijf tijdens onze gezamenlijke open dag. Laat leerlingen uit het primair en voortgezet onderwijs en studenten uit het technisch beroepsonderwijs zien hoe leuk het is om in jouw onderneming te werken. Zo wordt techniek een belevenis op zich.

PRAKTIJKLESSEN

INSPIREER LEERLINGEN

Een mooie en leerzame manier om leerlingen uit het primair en voortgezet onderwijs en studenten uit het beroepsonderwijs kennis te laten maken met de wereld van techniek, vormt het geven van praktijklessen. Als ondernemer in de technische branche zien leerlingen en studenten jou als rolmodel. Een praktijkles waarin leerlingen zelf aan de slag gaan met gave en interessante techniek zal hen zeker inspireren!

WORD OOK VRIEND

De Vrienden van Techniek hebben regelmatig overleg met het Pax Christi College. Het Pax Christi College kan vragen om ondersteuning van lokale bedrijven die aangesloten zijn. De aangesloten bedrijven ondersteunen bijvoorbeeld bij techniekdagen, stages, praktijkopdrachten, praktijklessen en andere schoolactiviteiten. Daarnaast is er jaarlijks een ledenbijeenkomst waarbij ook het Pax Christi College aanwezig is en waarbij de leden kunnen klankborden met bestuurs- en werkgroepleden. Uiteraard wordt je als lid op de hoogte gehouden van alle activiteiten die worden ondernomen en ontwikkeld om het techniekonderwijs aantrekkelijk te maken voor de jeugd. Om bepaalde activiteiten te kunnen organiseren, is soms financiële ondersteuning nodig. Daarom betalen alle Vrienden een jaarlijkse contributie.

Contributie

De contributie van Vrienden van Techniek wordt gestaffeld vastgesteld op basis van het aantal werknemers. De jaarlijkse contributie bedraagt:

Aantal werknemers Contributie
Geen werknemers €100
1-5 werknemers €250
6-15 werknemers €500
16-25 werknemers €750
26-50 werknemers €1.250
>50 werknemers €2.000

Ja, ik wil mijn bedrijf aanmelden als Vriend van Techniek Maas en Waal!

Na het versturen van dit formulier nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op om jou welkom te heten als Vriend.